Fullt upp

Usch.. den senaste veckan har jag haft fullt upp hela tiden och jag kommer inte att kunna pusta ut förrän på söndag!! Lite för många järn i elden nu tycker jag.. men det ordnar snart upp sej igen.
Det känns riktigt spännande att börja jobba på torsdag. Just nu vet jag ju inte så mycket om hur den första tiden kommer att se ut - jag ska ju bli utbildad och så.. hur länge vet jag inte..

Idag är sista heldagen i Småland. Jag stack till Rebecca vid två. Vi fikade och lekte med bäbisen.
Nu tvättar jag och närsom kommer Bim på fika.
Imorgon förmiddag drar jag och den sistnämnda till Halmstad. Bim ska tatuera sej och jag ska med tåget tillbaka till Karlstad. Jag är rätt glad att jag inte åkte idag som jag tänkt först. Jag är helt slut egentligen.
Tack för denna gång!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!