Födelsedagsbarnet

Idag fyller Linus 23. Jag hade ställt klockan för att gå upp och göra frukost på sängen åt honom - men jag råkade stänga av den.. det var så underbart skönt att ligga i sängen med nytvättade sängkläder, värme, filt, duntofflor - ja, det var helt enkelt en liten bit himmel^^
Jag var väldigt trött också efter att ha sjungt julsånger långt in på småtimmarna igår (jag fick ett ryck..).

När Linus vaknade flög han upp och gjorde kaffe, sen satte han sej och spelade TV-spel och ropade flera gånger till mej att kaffet var klart.. till slut kom jag upp ur sängen och ivrig som han alltid är ropade han: "VAD SÄGER MAN IDAG!?".
Det är få jag känner som är mer entusiastiska på sin födelsedag än Linus. Få som tycker det är roligare.

Linus spelar fortfarande TV-spel, men pausar ibland för att säga något typ: "Ska vi inte baka dumle-muffins idag!?". För det är hans födelsedag.

Grattis, älskling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!