Detta inlägget ska läsas med en liten gnutta salt.

3 jobb sökta!! Jag känner mej rätt nöjd med det. Och imorgon blir det minst 2 jobb till sökta (som jag inte orkade med idag eftersom man skulle skriva in sej på företagens hemsidor.. det är för sent för det..).
2 av jobben ville att man skulle bifoga bild.. de flesta bilder på mej är, jag erkänner, överdrivna posarbilder som i princip bara kommer upp på bloggen (jag lägger sällan ut dem på Facebook mer eftersom jag tycker det är så ointressant med folk som bara lägger ut egobilder, precis som om man inte har något liv..; enda ego-posarbilderna man tagit i sin ensamhet som är OKEJ att lägga ut på Facebook är profilbilder enligt mej.. där poserar ju faktiskt de flesta.. fast det händer såklart att någon egobild ändå smiter in i loggen någon gång.. fast då brukar katten vara med eller så gör jag något fantastiskt intressant på den..)
Hursom funderade jag på vilken bild jag skulle välja som inte var en egobild eller en fyllebild (det är ju då man har kameran med för det mesta..)..
Så jag tog bilden där jag ligger i stocken. För det är väl så jag ser mej.. jag är glad för det lilla (JAG FÅR KRYPA IN I ETT GAMMALT TRÄD!!), har barnasinnet kvar, jag är oftast glad, jag är snygg (jojjomen!!), jag har ett smittande leende och goa runda kinder. Dessutom syns det verkligen hur smart jag är.
Se rubriken, men jag tror nog jag satte beskrivningen rätt bra där ändå. Smartheten vet jag inte om det syns dock - men jag vet ju i alla fall att jag har alla mackorna på bordet.
Jag hade anställt mej själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!