Bra dag

Jag orkar minsann inte måla inatt heller.. jag har lite påbörjat i alla fall ;)
Nej, ikväll/natt är jag verkligen trött. detta har varit en händelserik dag trots att jag inte lämnat lägenheten.
Jag blev intervjuad för jobb. Jag fick samtal om en ny intervju nästa tisdag. Jag fick kartongprover av Bim till passepartouterna jag ska göra till målningarna jag ska ha med på utställningen i slutet av månaden (vilka jag ska skära lite i imorgon och se hur de blir..). Suzi har varit mysig och gosig hela dagen (vilket hon inte ofta är..).

Och dagens höjdpunkt var nog när jag fick ett mms av Pedersen där hon sitter på en buss och busschauffören skär loss henne ur sätet eftersom bältet fastnat XD

Jo, jag är väldigt nöjd med dagen.
Kvällen tillbringades med god mat och film.


Mysig Suzi och mysig pojkvän..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!