Är sommaren slut nu??

De senaste dagarna tycker jag hösten legat i luften. Det har inte varit lika varmt, löven har börjat falla och det luktar annorlunda.. jag tycker det är skönt. Jag är inte ett så stor fan av sommaren, men jag är inte helt övertygad om att hösten redan är här. Nej, det är nog sensommar månaden ut i alla fall.
Men sommaren i år har varit bra.
Suzi har fick ett koppel så vi kunde gå ut med henne..

Jag, Linus, Sven och Frida åkte till Skäralid.


Vi hade brakfest på mina föräldrars altan och alla dansade!!

Sweden Rock var en höjdare!!

Besök på Ankan..

Midsommarhelgen var, för att summera den i ett ord, "sjuk".

Roadtrip till Vinslöv..

Roadtrip till Eslöv..

Maiden i Göteborg

Bim och Pedersen kom hit och vi ställde till med fest.

Och så kom mamma och pappa upp en runda och vi besökte Alsters Herrgård och Mårbacka..

Så nog har jag hunnit med en hel del alltid!!
Nu ser jag fram emot utställning och Strömsnäsfestivalen.

Kommentarer
Postat av: Anki
2011-08-15 @ 11:31:22 URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

Jag älskar hösten, då mår jag som bäst :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!