3 generationer av Ullor + svågern.

Jag har precis gjort mej i ordning för dagen och ska strax cykla ner till byn, köpa cigg och ta bussen till Ljungby. Jag lovade mormor att komma på fika nästa gång jag var hemma (vilket är nu) och morsan ville också med.
Adam, Linus bror, är i Ljungby denna veckan (träffar en tjej härnere - they know where to pick 'em!!), men skulle vara ensam hela dagen - så jag sa åt honom att han kunde hänga med till mormor också. Jag har inte sagt till honom att mamma ska med - han har inte träffat någon av dem innan och han kanske får chocken om han får reda på att han ska träffa alla på en gång utan Linus.. eller ja, alla och alla.. mormor, mamma och jag.. tre generationer som alla bär namnet "Ulla". Lite speciellt är det allt ;)
Adam och jag för 2 år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!