Vampire Diaries vs True Blood.

Maj gad!! Har precis sett senaste avsnittet av Vampire Diaries och herrejisses vad spännande det blev hux flux!!
Dock kunde jag inte hjälpa att fundera under hela avsnittet.. Jag tycker att Vampire Diaries är helt okej - men jävlar vilken skillnad det är mot True Blood.  Jag irriterar mej som fan på Elena-Stefan i VD helatiden. De är så jäkla blödiga. Buhuhu!! Åh, nej!! Jag vill inte att du offrar dej själv!! Jo, men det är enda sättet!! Buhu - jag vill inte bli vampyr jag också.. uääääähh!!
Tacka vet jag True Blood. Rått, sakligt och inte glamouröst för fem öre. Dessutom älskar jag alla halvkassa specialeffekter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!