Igår:

Här sitter jag i sängen och dricker te och känner mej rätt nöjd med gårdagens bravader. Nej, inte bara nöjd - jag är jävligt nöjd. Fan vad kul jag hade!!
Sandra kom hit vid sjutiden, vi drack en massa vin, lyssnade på go musik, snackade skit och bestämde oss rätt snabbt för att dra till Ankan senare och möta upp Jonas och hans nya bandkamrater (Jonas hade provspelat för Inferior igår och de ville ha kvar honom).
På Ankan:
Jo, men här var vi rätt onyktra..

DJ:n igår spelade inte alls musik för oss. Sandra gick till och med fram till vår favorit-DJ (som råkade vara på krogen) och frågade om inte han kunde gå upp och spela istället XD
Här tror vi att den braiga DJ:n gick fram och sa till den inte riktigt lika braiga DJ:n att skärpa sej.

En Kanja


Jag och Christian (gitarrist i Inferior). Jag hade aldrig träffat honom (eller den andre Kristian) heller - men jag såg i alla fall när de spelade på Sweden Rock förra året =) .. Linus känner dem lite mer.. Christian hade förresten träffat Suzi innan mej - på tåget när Linus var på väg upp med henne!!

Jonas, Sandra och Kristian

Jag hittade en snubbe som liknade Ove Sundberg som jag ville dansa med. (Jag dansade allt vad jag kunde!!)

Jag och Jonas

Crowded

Jonas, jag och Kristian


Kristian och Christian

När Ankan stängde hankade vi på hem till Kristian för lite efterfest. Christian hakade upp sej på att jag kom från Småland och tänkte bara Jönköping.. och när han skulle försöka komma ihåg vart jag egentligen kom från blev det inte mycket bättre än Strömsund.. Men nära skjuter ingen hare!!
Det visade sej att Kristian bodde bara en gata från oss - så efterfesten vart ju riktigt nära!!
Någon gång vid 4-5 (don't remember) klev jag in i lägenheten igen och Suzi blev alldeles till sej. Jag ställde mej och gjorde äggröra och kände mej mäkta nöjd med kvällen.

Kommentarer
Postat av: Anki
2011-04-03 @ 18:22:04 URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

Du verkar ha ett toppenliv däruppe :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!