Såntdärntdå..

Färgningen av håret blev rätt bra tror jag. Brukade alltid låta morsan göra det innan, men nu när jag bor häruppe får jag allt ta och göra det själv!!
Tog ett tag och diskade också - allt för att komma ifrån pluggeriet. Men nu är det klart.
Linus har kommit hem med. Det tog sin lilla tid idag. I förmiddags när han skulle dra var det punktering på hans cykel, så han fick ta bussen istället - vilket tog en massa extratid. Och nu när han skulle hem körde sista bussen ifrån honom. Men nu är han hemma ;)
Vi ska väl kolla på något innan vi lägger oss antar jag. Imorgon blir det sovmorgon och sedan ska vi in till stan och gå i min favoritaffär. Yeah, ni gissade det - Systembolaget. Valborg närmar sej och jag ska dricka öl. Gytt. Jag har längtat.
Nä, det får allt bli lite Black Books ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!