Rainy day

Idag regnar det.. det gjorde det igår också. Jag klagar inte - för jag ska vara inne hela dagen!! =)
Egentligen är det en sådan dag då man ska tända en massa ljus och mysa ner sig, men faktum är att vi tänder sällan ljus längre. Suzi brukar ju fara genom lägenheten som om hon hade eld i baken - och vi vill ju inte att hon faktiskt ska ha eld i baken.. Ibland blir det några ljus på bordet då vi sitter och äter i alla fall. Vem vet - när hon blivit lite äldre kanske man kan tända lite fler ljus??
Jag hoppas dock det regnar på nu, så vi slipper det till helgen!! Vi ska grilla på lördag och det vore ju typiskt om det regnade då - för då är det inte kul med regn. Jag vill sitta ute med en öl i handen och äta grillat!!
Förresten så har jag inte ätit grillat än i år. Det är väldigt ovanligt för mej. Mina föräldrar är grillfantaster och börjar senast i februari och håller på in i november!!
Nej, jag längtar tills lördag som fan. Det ska bli kul.
Ni får en uppmuntrande låt idag (den ska inte tas seriöst):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!