Tramsmaja

Fy fasiken vad seg jag är idag.. sitter och dricker kaffe och försöker komma till liv. Suzi har jamat hela morgonen - efter Linus stack.. jag vet inte riktigt vad man ska göra.. jag är mest orolig för hur hon är när ingen av oss är hemma!! Nej, att skaffa henne en kompis är nog en god idé.. det kommer dröja ett tag, men jag och Linus håller i alla fall utkik på blocket varje dag.
Vi har siktet inställt på en speciell ras denna gången, men det är inte livsviktigt även om vi gärna vill ha just "en sådan". Det viktigaste är att vi hittat en katt som vi och Suzi tycker om.

Kommentarer
Postat av: Anonym
2011-04-04 @ 11:52:00 URL: http://generoso.blogg.se/

vilken fin katt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!