Torsdag

Det var rätt lätt att stiga upp idag - jag har sovit alldeles underbart!! .. tack vare öronproppar - Linus snarkar så in i h-vete om nätterna, men inatt använde jag dem minsann!! Det resulterade i att Linus fick väcka mej då mobilalarmet ringde!! Men sen kom jag ur sängen väldigt snabbt!!
Jag ska dricka upp mitt kaffe och sedan göra mej i ordning. Måste kila till affären och köpa cigg, kaffe och ättika. Maja, från Löfta, tipsade om att vi kunde ställa upp en skål ättika ovanpå köksskåpet så att Suzi inte skulle hoppa upp där mer. Schmart!!
För att hon hoppar upp på skåpet börjar bli lite jobbigt - speciellt eftersom hon blir rädd så fort hon är uppe och knappt vågar hoppa ner (så man får klättra upp på en stol och försöka fånga henne).

Nej, nu får jag skynda mej på lite. Sandra kommer eventuellt hit för att ta en promenad senare med!!

// XO

Kommentarer
Postat av: Anna
2011-04-09 @ 08:55:48

Vad skönt att se du också har upptäckt hur skönt det är med öronproppar när man ska sova. Så skönt att plugga in dem och stänga ute alla störande ljud när man går och lägger sig. Det blir så tyst och skönt. Jag sover också mycket bättre när jag slipper bli störd av ljud. Dock så har jag ställt mobilen på starkaste signalen så jag hör den trots proppar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!