Tonåringen

Kollade igenom gamla bilder och blev förvånad över hur Suzi faktiskt har växt sedan vi fick henne. Eftersom att hon var ca 20 veckor när hon kom hit så tyckte man att hon var stor, även om hon var liten till växten, då. Och faktum är att eftersom att hon var så liten till växten var det nog därför det gick så bra (med tanke på min kattfobi). Det senaste har både jag och Linus tyckt att hon blivit lite tyngre (vilket vi bara glatt oss åt, eftersom hon varit så tunn innan), men nu när man ser på bilderna inser man ju att hon blivit äldre. Jag hoppas dock att hon kommer att lugna ner sej mer med åldern, för när hon får sina psykbryt vill inte jag vara i närheten (då blossar fobin upp igen).. tack och lov är det inte så ofta.
1 år = 17 kattår. Suzi är född i augusti, så än har hon inte lämnat tonåren. Kanske därför hon är lite vild fortfarande??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!