Skönheten


Jag tycker förövrigt att de som följer min blogg ska rösta på Suzi i tävlingen som Kattfamiljenshop.se har på Facebook så hon kan vinna godis. Rösta genom att "gilla" hennes bild här. Tävlingen går ut på att få flest gilla-markeringar på sin bästa kattbild. Jag la upp bilden som reflekterade Suzis personlighet bäst. För något jag har lärt mej är att alla katter har en väldigt stark personlighet, även om vi kanske vill att de ska vara ulliga och gulliga hela tiden där de ligger och spinner på soffan.
Suzi är viljestark, nyfiken, nonchalant emellanåt, en slöfock ena sekunden men helt galen nästa. Busig som tusan och vill ha uppmärksamhet non-stop. Hon älskar att gosa - men bara när hon själv vill. Helst då man är upptagen med något helt annat.
Så vad väntar ni på?? RÖSTA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!