Nu ska jag börja lyssna på radio.. igen..

Ja, igår meddelade ju Spotify att de stryper sin gratistjänst. I hopp om att fler skulle börja betala för det.
Jag undrar hur mycket de egentligen drar in på all reklam (som inte stör mej mer än en välplacerad suck då och då medan jag rullar timmarna).
En annan har fan inte råd med 99 spänn i månaden för en bra tjänst - men inte fantastisk. Eftersom det faktiskt är mycket man saknar på Spotify.

Nej, innan det sker något som att de ger en fet studentrabatt eller sänker månadspriset kommer jag att hitta andra sätt. Jag ska hänga på Knastret här i Karlstad och hoppas på att göra fynd på begagnade plattor och lyssna på radio hela dagarna. För det finns ju faktiskt en hel del bra radiokanaler.. på nätet mestadels^^ Skulle dock vilja ha en gammal retro-radio i köket. Kewlt.
Let's hope you never leave old friend, like all good things on you we depend..
So stick around, cos we might miss you - when we grow tired of all this visual..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!