Nöjd

Jag känner mej mäkta nöjd med plugget idag. Uppsatsen som ska vara inne på fredag är halvfärdig. Så imorgon skriver jag klart och på fredag finslipar jag lite.
För några timmar sedan blev jag svintrött och har därför degat i soffan med te och Ally McBeal.
Linus sitter och spelar Zelda och Suzi sover (efter att ha lekt med en boll i flera timmar).

Tjötade med morsan en stund innan med.. om vad vet jag inte riktigt.. under samtalet bokade jag resa hem till Småland den 14:e maj i alla fall.. Grattis, alla Strömsnäsbor!!
Resan ner kostade mej inte ett öre. Äntligen hade jag tillräckligt med poäng på mitt SJ Prio-kort för en gratisresa. Men det var allt på tiden efter två års samlande!!

Nu ska jag nana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!