Men tack då, Halebop!!

Men oj vilken rolig start på morgonen jag fick. Jag var tvungen att tanka på mobilen för att kunna ringa lite samtal idag. Messade, som vanligt, "Ladda 200" EN GÅNG till halebop (eftersom mitt kontokort är knutet till mobilen). Efter en jädra stund fick jag meddelande om att jag fyllt på mobilen. När jag kollade saldot hade jag 613 spänn!!
Gick in på internetbanken och hoppades halvhjärtat att det var ett dåligt aprilskämt, men de hade alltså dragit 200 spänn TRE GÅNGER!!
Man kan inte ringa till Halebop så jag skickade ett surt mail till dem och krävde pengarna tillbaka. Får se hur det hela utvecklar sej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!