Lots to do.

Ännu en del av veckans insändningsuppgift klar (välfärdssjukdomar) - två till att göra. Imorgon (för nu är det lite för sent för det tycker jag) ska jag skriva om Wikileaks och sedan skriva hur det går med uppsatsen.
Jag behövde komplettera en del på förra uppgiften, så det blir helgens jobb. Ugh.

Promenaden med Sandra idag bar in till stan - det var jättefint väder, men blåste lite för mycket.
Jag köpte en flaska vin på Systemet.. och några öl.. - Faktum är att jag ska ta en nu och slappa lite till antingen True Blood eller Ally McBeal innan jag säger att det är kväll.

Oh - imorgon ska jag och Sandra m.fl. till Ankan förresten!! Jag har inte råd att dricka så mycket - och bör inte heller vara bakfull när jag ska plugga en massa i helgen, men vi har friplåtar, så en öl ute på krogen kan jag i alla fall unna mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!