Lift??

Jag vet att jag är ute rätt tidigt och så, men men..
Är det någon i Strömsnäs/Markaryd/Ljungby/Älmhult som bila ner till SRF i år (och vara där alla dagar) som har en plats till övers i bilen?? Givetvis betalar jag min andel av bensinen.

Anledningen är den att morsan och farsan ska vara kattvakt i år (det råder brist på kattvakter här i K-town). Så jag måste få hem katten till mitt barndomshem (40 mil) innan jag kan ta mej ner till Sölvesborg.
Det finns ju festivalbuss, men jag är inte übersugen på att ta bussen ner då den bara är 50 kronor billigare än om jag tagit den från Göteborg/Karlstad.

Någon som vill ha sällskap??

Jag lovar underhållning i högsta klass!!
Jag kan:

- Recitera de fyra frågorna vid Seder på hebreiska!!
- Se ut som en fisk (och gör även en bra gorilla-min)
- Sjunga igenom hela Jesus Christ Superstar, HAIR eller Sound of Music (kan dock ej garantera att det låter bra).
- Sjunga hela "Jag vill ha en egen måne" på teckenspråk (kan även diverse jullåtar).
- Lära er svära på ungerska och lära er säga att ni är en soptunna (kanske inte så användbart, men ändå..)
- Berätta om när min farfar fick sina framtänder utslitna (det är en historia alla borde höra!! .. men jag spar den för tillfällen som detta.)
- Göra karikatyrer av de andra i bilen.
- Spela grymma solon på luftgitarr.

Knäppt nog är också alla mina talanger väldigt sanna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!