Långfredag

Idag var det riktigt segt att stiga upp. Jag har sovit så dåligt och så mår jag inte jättebra.. har hört att många är sjuka nu, men jag hoppas att jag är någorlunda isolerad från sjukdom här i lägenheten.
Dagens stora sorg är att Systemet har stängt. Jag och Linus tänkte ju promenera in och köpa något gott..
Nej, nu ska jag plugga.. jag har inte mycket att blogga om, så det har blivit lite magert de senaste dagarna.. men:

Fun story (and true):
För någon vecka sedan hoppade ju Linus av Burning Angel för att satsa mer på Trial och fortfarande ha tid över till sitt Karlstad-band.
Någon dag efter hoppade trummisen i Karlstad-bandet av. Igår hoppade basisten av. Då ställde den ena gitarristen ett ultimatum: Antingen fick han lägga gitarren åt sidan och sjunga istället eller så hoppade han också av.
Linus är ju sångaren i bandet och gitarristen är inte lika duktig på sång.. så han hoppade av han med. Nu är det bara Linus och en gitarrist kvar. Så kan det gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!