Kanja goes rabiat över småsaker

Linus var också ute och svirade igår.. en före detta bandpolare hade sagt till honom på krogen att Linus inte levde ut rockstjärnelivet och borde knulla runt mer.. och så tyckte han att han skulle supa ner Linus och para ihop honom med någon brud, ta en massa bilder och skicka till mej.. Well fuck you very much!! Och även om han förmodligen inte menade allt så: Moget när man är en tjock, skallig 47-åring utan vettiga vänner som inte fått något på jääääääätteeeeeläääänge!!


Kommentarer
Postat av: Anki
2011-04-03 @ 18:22:49 URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

Ja då hade jag med blivit förbannad, sicket pucko, skaffa ett liv vet ja!

Postat av: Anki
2011-04-03 @ 22:32:34 URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

Okej, jo men förstår vad du menar, jag är själv mkt hemmakär, när jag bodde i malmö och i värnamo (vilket ändå inte är så långt hemifrån) så saknade jag min familj mkt. Men man kommer väl in i det :) Och det är bra att det finns tåg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!