Idioti.

Idag skriver jag om korruption i Sverige och om hurvida abort ska vara tillåtet eller inte. Gaah - är det någon fråga jag är trött på så är det abortfrågan. Jag anser inte att det är något fel med det och jag begriper inte vad motståndarna kämpar för egentligen.. hade inte abort kunnat göras legalt hade det ändå gjorts - och konsekvenserna av illegala aborter hade kunnat bli förödande.
Sen tycker jag det är roligt att Ja till Livet (organisation mot abort) anser att alla har rätt att leva - men inte rätt att dö. Ni vet att de är mot abort och mot dödshjälp. Nej, ingen vill tydligen dö - i så fall är de inte sig själva. Idioti.
Så efter en stund satt jag och rullade tummarna för att det var så tråkigt.. gick och åt ett äpple och satte igång med att färga håret (min utväxt var fan kriminell). Vad som helst för att slippa plugget typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!