I väntan på mat..

Sitter och väntar på att maten ska bli klar med en öl i handen.
Bakad potatis tar så jäkla lång tid att göra - jag har ju hunnit med att göra salladen, vitlökssåsen och kryddsmöret för länge sedan!! Dessutom har jag diskat hälften av disken (jag diskar resten sen.. eller imorgon..)
Och innan idag så avkalkade jag kaffebryggaren och gjorde kladdkaka + te till fika som jag överraskade Linus med. Fan vad jag är huslig.

Pluggandet har det gått sådär med, jag blev så jäkla depp när jag fick tillbaka den andra insändningen och den också behövde kompletteras. Bara stampa på min självkänsla - ja, gör det.
Det och annat gjorde att jag varit rätt putt nu på eftermiddagen. Det krävs så lite.

En kvart kvar tills det är kääk. Kanske blir lite Desperate Housewives till.. får se.. Jag går ut och tar en cigg sålänge..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!