Hemma tidigt

Nu är jag hemma igen. Kvällen var rätt okej, men vi kände oss nöjda innan stängningsdags (vilket kanske i och för sej är ett dåligt tecken). Inga bilder togs.
Vid 6 åkte jag till Sandra G först och åt lite, sedan drog vi in till stan. Hamnade på någon förfest mitt i centrum i 5 minuter (Wow - Jockiboi var där.. ehumm.. - jo, men det var han faktiskt..) men drog sedan till Ankan. Något coverband spelade och medlemmarna verkade vara ett garageband från 80-talet som tappat kontakten och på ålderns höst råkat träffas igen och fått för sej att köra en revival för en kväll.. det var dåligt med andra ord.
Jag drack inte så mycket och är alltså inte helt dyngrak - vilket brukar vara fallet då jag kommer hem från Ankan.
.. vet inte riktigt vad jag ska göra nu.. Linus ville mysa i sängen och kolla på något på datorn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!