Fuck it.

Hey, guess what?? Min komplettering på första insändningen var fortfarande inte godkänd. De andra två har jag inte fått tillbaka. Uppsatsen blev inte godkänd den heller. Där fick man för att ha suttit mycket och länge med plugget. Hela helgen gick åt till detta och förra veckan var arbetsbördan helt sjuk.
En icke-godkänd uppgift bland de man ska lämna in resulterar till ett IG i kursen. Jag har chans att komplettera en gång till - men orkar jag verkligen komplettera 4 veckors arbete (+ denna veckans, som säkerligen också behöver kompletteras)!?!? Ha också i åtanke att dessa uppgifter är det största arbetet man har under veckodagarna - läsningen i läroboken är ett entimmes-jobb..

Nej, jag gör veckans arbete och skiter i det gamla. Jag kommer inte nå upp till ett G - men jag kan i alla fall lämna kursen snyggt. Jag tänker inte sitta och lipa mer över att jag inte når ett godkänt hur mycket jag än kämpar i en kurs jag egentligen inte tänkte läsa då jag började plugga på skolan. Jag menar, jag har slitit röven av mej i kurserna jag började läsa för - ekonomi-, administration- och juridikkurserna. Och jag klarade samtliga!! Vissa med bravur till och med. Det var riktigt kämpigt ibland och jag bröt ihop flera gånger.. men jag klarade dem.
Skillnaden med denna kursen är att målen verkar ändras från dag till dag - jag följer instruktionerna på mina uppgifter till punkt och pricka (jo, jag ställer upp beskrivningen i punkter så jag vet vad jag ska ha med) men när jag får tillbaka med besked om komplettering har jag hux flux fått helt nya frågeställningar som inte alls var med i början och som inte har något med det jag har skrivit att göra?? Lätt att förutse liksom..
Dessutom är det hundra saker att sätta sig in i hela tiden och arbetsbördan är skyhög. Jag pallar inte mer. Därför ger jag upp nu. Det får bli så.
Fuck it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!