Filmkväll

Jag skickade in en insändningsuppgift idag - kompletterad alltså.. kändes inte jättebra, men jag hade riktigt svårt att hitta fler vinklar till ämnena som skulle diskuteras =/
När jag var klar åt vi (jag, Linus och Jonas) lite, jag gjorde kladdkaka (soppdieten börjar ju inte förrän imorgon - så jag går fullt ut idag med gotte och folkisar) och sen kollade vi på The Amityville Horror. Jag har sett den innan och den var lika läskig som förra gången.. jag klarar inte sådana filmer, så det blev många rökpauser och mycket blundande.
Nu kollar vi på Sleepy Hollow. Det är en film som jag klarar däremot!! Inte för läskig, men samtidigt lite. Tim Burton is the shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!