Escape

Sitter och dricker vin och läser igenom Kommunistpariets partiprogram (det hör till skolarbetet) och  tänker att det finns inget sätt jag hellre spenderat en fredagskväll på!! .. Jo, det finns det.. Nu var jag lite ironisk ser ni!!
Men imorgon kväll ska jag och Sandra hitta på något (gå ut eller bara sitta här och pimpla vin), så jag har i alla fall något att se fram emot.
Linus åkte hem denna helgen om jag inte nämnt det.. Honom har jag inte sett mycket av den senaste veckan XD Både då jag åkte bort och han åkt bort.. men det blir ju så ibland.. Speciellt nu då han har mycket att göra med bandet.
Och Suzi har sovit större delen av dagen.. hon undrar nog vart Linus är.

Denna låten känns helt rätt ikväll.. på så många olika plan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!