En morgon då man är mindre glad på katten..

Fan vad tidigt jag kom upp idag då!!
Anledningen är att Linus började praktiken imorse och så fort han gått utanför dörren började Suzi skrika (precis som när han brukade dra till skolan innan). Inte kunde jag sova vidare och inte tystnade hon.. så det var bara att stiga upp och ge henne lite uppmärksamhet (enda sättet att få henne att sluta).
Då sprang hon runt i sängen en stund under täcket och jagade sin svans.. nu tror jag hon sitter i vardagsrummet och spanar på fåglar..

Update: Kort efter inlägget skrevs kom Suzi in och la sej och sov jämte mej och var jättegullig när hon smackade i sömnen.. då var jag glad på henne igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!