Drömmar om en Devon Rex

Suzi är extremt gapig idag. Och när det inte hjälper att gosa med henne sätter jag mej direkt och leker med henne med ena handen och letar på Blocket efter kompisar med andra. Utbudet är dock inte alls så bra.. och klart jag är kräsen - det är ju en ny medlem i familjen (som man faktiskt får välja själv). Den måste ju trivas med Suzi och med oss!!
Jag nämnde ju i ett inlägg längre ner att vi letade efter en speciell ras nu - att vi verkligen skulle vilja ha just en sådan!! Rasen är Devon Rex. Och då man läser om rasen - hur den är, vad den gillar, dess temperament så är det ju verkligen en sådan vi skulle vilja ha!! Självklart kan man inte ta för givet att själva katten har samma temperament som rasen överlag.. men det ger ju i alla fall en hint - och den hinten är väldigt bra.
Nej, vi får spara så mycket pengar vi kan och kontakta en uppfödare istället kan jag tänka.. Det finns ju faktiskt några stycken i Göteborgsområdet!!

Kommentarer
Postat av: Anki
2011-04-05 @ 12:57:45 URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

Va söt, stora öron och litet huvud :) Själv drömmer jag om en main coon :) Stor och ståtlig katt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!