Sovit dåligt..

Både jag och Linus har sovit riktigt dåligt inatt.. vaknat flera gånger.
Vid åtta var vi båda uppe i alla fall. Eller ja, inte jag direkt.. men jag har inte somnat om i alla fall. Linus stack till skolan strax efter åtta och jag låg kvar i sängen med min kaffekopp. Ska strax se säsongsavslutningen av True Blood som en "bra-start-på-dagen", sedan ska jag plugga.

Linus kommer hem vid 4-tiden. Vi gjorde en deal att om jag hade mat klar tills han kom hem så fick han diska efter vi gått och röstat (för det ska vi göra idag).

<- You've gotta love Jan Stenmark.


Har ni lyssnat på Stellan Skarsgårds omtalade tal förresten?? Så jäkla bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!