SISTA KAPITLET I FÖRETAGSEKONOMI B


Nästa vecka blir det provinstudering.. vilket jag inte direkt ser fram emot..

Dagens bästa:
Linus hade ett förslag om att jag skulle plugga på ordentligt idag och få det mesta gjort, så jag slapp tänka på det imorgon när jag och Sandra ska gå på stan.
Kanja: "Linus. Hade du läst min blogg hade du redan vetat om att det var precis det jag tänkt."
Ja, jag bad pojkvännen (som jag bor tillsammans med) att läsa min blogg (som jag bara uppdaterat strax innan) för att få reda på saker om mej.
Bloggande är uppenbarligen sättet jag vill kommunicera med honom på och jag tar för givet att han ska sitta framför den non-stop och trycka frenetiskt på F5 för att få reda på vad jag vill.
Note to self: Kanja, du är dum i huvudet.

Kommentarer
Postat av: Linus
2010-09-23 @ 14:28:33

Känns bra det här... haha

Postat av: Schween
2010-09-23 @ 22:52:08

Facebook funkade inte, men hittade nyss en film du säkert vill ha



http://www.imdb.com/title/tt1226229/



:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!