Och så ser man det hela från en annan synvinkel.

.. och plötsligt känns inte min influensa (om det är det det är) så hemsk längre.. inte i jämförelse med annat i alla fall.
Min vän Julia från Falkenberg opererade sej idag. Jag visste inte ens att hon var dålig!! Så nu mår jag mer dåligt över att jag är så dålig på att hålla kontakten emellanåt. Tack och lov verkar det inte vara något väldigt allvarligt fel.
Julia och jag var grannar på Kobbarna på Löftadalen. Sedan vi slutade där har jag lyckats hälsa på henne tre gånger (vilket är rätt bra, men nu är det egentligen hög tid igen!! Dessutom är det flera andra jag borde ta mej i kragen och träffa. Hur ofta har jag träffat Sammi sedan vi slutade egentligen?? Inte en enda gång!! Inte heller Sophia. Marie är jag väl rätt bra på att träffa, men det skulle också kunna vara oftare!! Emma har jag bara träffat en gång sedan vi slutade. Det är ju också skandal).
Finare människa får man nog leta efter!! Helt underbar!!
Hoppas du kryar på dej!! Kramar i massor!! <3 Saknar dej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!