Nyvaken och dagens låt.

God morgon!! Jag steg precis upp.. sent, jag vet.. =/
Idag blir det hårdpluggande. Jag ska försöka få klart veckans arbete.
Linus och jag ska tvätta med.. han envisas med att jag måste gå med honom och sortera tvätten.. för han har inte direkt tvättat förut.. hmm.. finns uppenbarligen fortfarande saker man bör lära honom (med tanke på förrförra inlägget om kaffebryggningen och spenatsoppeätningen..).

DAGENS LÅT: THE IDIOTS ARE TAKING OVER - NOFX

there's no point for democracy when ignorance is celebrated
political scientists get the same one vote as some Arkansas inbred
majority rule, don't work in mental institutions
sometimes the smallest softest voice carries the grand biggest solutions

what are we left with?
a nation of god-fearing pregnant nationalists
who feel it's their duty to populate the homeland
pass on traditions
how to get ahead religions
And prosperity via simpleton culture

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!