Nu har vi röstat!!

Jag och Linus är precis hemkomna. Vi var inne i Bibliotekshuset och röstade. Jag röstade på Vänstern.
Busenkelt att förtidsrösta när man kan förtidsrösta i vilken vallokal som helst i Sverige.
Och till de som inte tänker rösta: Även en blankröst är en röst för demokratin. Remember that!! (Det var typ det enda vettiga min handledare, "Draken", förra läsåret sa.. det är ju så - röstar folket inte kan man lika gärna ha en diktatur.. och det vill man väl inte??)

Sedan gick vi vidare in till stan. Jag köpte tredje True Blood-boken (jag har snart läst ut den andra.. men det har gått segt - jag har haft massor att göra!!).
Nu övar Linus på några låtar (han har spelning på fredag; jag tror jag ska med dit och kolla.. har faktiskt inte kollat på hans Karlstad-band någon gång) och jag ska läsa en stund..


Ikväll blir det gott fika och Monopol!! Linus vann över mej igår, så idag ska jag minsann ta revansch!!


// XO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!