Mot soffan!!

Jag mår inte alls bra idag. Så resten av dagen kommer spenderas i sängen/på soffan. Frågan är bara: Grey's Anatomy, min nya bok eller Vampire Diaries (en serie jag ger en andra chans.. förra gången jag såg de första avsnitten tyckte jag den verkade kass!!)??
Men jag har varit rätt duktig idag. Jag förtjänar en kväll på soffan. Jag är klar med pluggeriet för dagen. Maten stod i princip på bordet när Linus kom hem (duktig Kanja) och vi har satt upp vår anteckningstavla i köket. Dessutom har jag gjort plats till ett antal av mina böcker (inte så många om man tänker på hur många jag egentligen har) i bokhyllan. Goodiegoodie.

Nej, jag börjar nog dra mej mot soffan nu. Linus är och repar, så jag har hela lägenheten för mej själv..

Kommentarer
Postat av: Johanna
2010-09-15 @ 17:28:14 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Vampire Diaries, HELT KLART. Jag är på första avsnittet av andra säsongen nu och jag är så fast. I love it! Ge det en chans till :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!