Morgonläsning..

Här sitter jag med morgonkaffet och har precis läst klart om tigern Kenny med downs syndrom.. eller ja, han hade inte downs - men hans tillstånd liknades vid en människa med downs..
Aftonbladet.se har jag också tagit mej igenom. Valhysterin har inte riktigt lagt sej än.. Det snackas om slarv och eventuellt omval.. omval tror jag inte kommer hända, men slarv är det ju ingen tvekan om. De har ju inte en jävla aning om hur mandaten ska fördelas!!
Nu delar jag länkar igen (från Aftonbladet.se):
En väldigt bra artikel om en invandrarfamilj och en jämförelse hur deras liv skulle se ut om SD styrt landet.
Henrik Schyfferts text om att SD riktar sina fördomar åt fel håll gillade jag med.
Och på tal om Schyffert:

Nej, nu ska jag ta med mej kaffekoppen och göra mej i ordning för dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!