Kanja+Siffror=Katastrof.

Jag hatar budgetar, fakturor, bankgiro, plusgiro, kontering, dröjsmålsräntor, debet & kredit och allt fanskap. Jag är värdelös med siffror - och nej, jag tycker faktiskt inte så mycket av dethär är logiskt. Nej nej nej nej nej.

Har gjort hälften av dagens uppgifter och är så trött på det så det är inte klokt.
Imorgon ska vi eventuellt till IKEA med Jonas och Sandra - så jag måste plugga på extra mycket idag (och imorgon förmiddag).
Dessutom funderar vi på att åka till Vänersborg till helgen. Linus skulle eventuellt repa med ett av sina band (.. dåligt att jag inte vet vilket..) och på lördagen ska vi eventuellt till Backstage och lyssna på dödsmetall (not my cup of tea, but hey, if there is beer involved - I won't complain). Av den anledningen måste jag få ännu mer gjort nu i veckan. Jag har en projektuppgift i kontering att lämna in, men jag tror faktiskt den går rätt lätt att göra. Hoppas det. Det såg ut så.

Nu ska jag se om Linus vill göra kääk.. jag ska få honom att äta bulgur idag.

Kommentarer
Postat av: Johanna
2010-09-07 @ 10:39:07 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Grattis på födelsedagen! :)



Ville inte skriva det på facebook, för det gör ALLA och det kändes inte så... kul.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!