Jo, men det var la trevligt igår!!

Jag lyckades hitta in till stan. Fast jag gick fel - men kom typ rätt.. XD
Vi gick till Glada Ankan, drack öl och dansade. Det var najs.

Idag har jag slappat. Kollat på United States of Tara, en live-show med Russell Brand och The Rocker med Linus och Fredrik.
Pajkarna ska på bio ikväll, men jag hade inte lust att hänga med. Nej, ikväll ska jag kolla på "Om en pojke", dricka cola och äta chibbe. Det blir bra. Ta det lugnt och ladda inför en jobbig vecka - det kommer handla om budgetar i pluggandet nu igen.. siffror, siffror, siffror.. =(

Kommentarer
Postat av: P
2010-09-05 @ 22:13:37 URL: http://pfuck.blogg.se/

Lät jävligt gött att ligga på soffan och trycka i sig gotte..kan vara gott att bara vara hemma ibland istället för att dra ut! :)

Sitter själv med ett stort glas fanta och äter lösgodis hehe ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!