Jao..

Fan vad roligt jag hade igår!! Mådde dock inte så bra när jag kom hem.. inte idag heller för den delen.. Men nu funderar jag på att ta mej en öl XD
.. bilder från kvällen kommer..

Och mobilbloggade såg jag att jag gjorde också.. jag blev faktiskt polare för kvällen med DJ:n.. men jag kommer inte ihåg vart han var ifrån eller vad han hette.
Han såg ut som Dregen och när jag frågade först om man fick önska låtar sa han: "Baby, du får önska vad du vill.. bara du önskar rätt." HAHA XD Men trevlig var han.

Och på Aftonbladets valvaka ser det ju inte så jävla bra ut.. bajs.
Dagens roligaste: Robotpartiet.se - för ett mindre mänskligt Sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!