Igårkväll och dagens agenda..

Linus och hans Karlstad-band, "Steam", hade spelning på UNO igår.. ett ungdomshus i centrum här.. kändes som att man var på disco på fritidsgården i Strömsnäs (fast i betydligt större skala).
Ingen alkohol tillåten (förstås) - vilket jag tyckte var lite surt.
Linus sa, när vi gick hem, att det inte kändes som att de spelat igår.. jag svarade: "Men det var säkert för att ni inte hade druckit en massa öl innan (och efter)!!" - vilket är standard annars då det är spelning.

Nu sitter vi och äter frukost, vid varsin dator (hah!!) och jag är putt för jag vill lyssna på Sundströms nya - men Linus lyssnar på Eddie Meduza jättehögt!!
Nej, jag får gå och göra mej i ordning istället.. vi ska in till stan om en stund, handla alkohol och kolla på skor. Sen städning, gå till affären (handla till tacosen) och en ny tandborste till Linus (som borstar så hårt att han bryter sina)..

Ikväll kommer Sandra och Jonas. Vi ska dricka öl, äta tacos och gå och bowla. Det kommer bli toppen!! Jag behöver verkligen komma ut och göra något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!