Har shoppat och är lite småstressad..

Fan vad jag bränt pengar idag.. men det var inte bara på onödigheter.
Jag köpte nytt smink (för det behövde jag), jeans (som jag inte gjort på år och dag) och en t-shirt med en vampyrmun. Yay!! Kanja<3vampires.
Jag köpte även alkohol (inför kvällens äventyr..).
Jag och Linus har storstädat och jag har varit och handlat mat.
Snart kommer Sandra och Jonas. Tacos och bowling. Najs.
Nu måste jag skynda mej och fixa håret och dricka upp kaffet (som jag bara bryggde för att mjölken går ut idag)..
Dagens fail: Skulle köpa ny tandborste till Linus eftersom hans gick sönder igårkväll.. Står i affären "blå eller grön tandborste?? jag har ju den gröna.. Linus får en blå av samma modell - för de är så bra..". Kommer hem och upptäcker att jag har en blå tandborste..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!