En självmordsbenägen, spirituell New Age-förespråkare.. typ..

Jag älskar Facebook. Just för att det är så lätt att hålla kontakten med folk där (speciellt nu när man flyttat hit och efter två olika folkhögskolor med folk från hela Sverige).
Jag gillade quizen innan, men inte längre. Spelen har jag aldrig gillat. Förstår inte tjusningen med FarmVille eller MaffiaWars..
Men det jag gillar minst är att Facebook bedömer vilken typ av människa man är och visar reklam på ens Facebook därefter. Som när jag och Linus letade lägenhet - då fick jag en massa reklam om lägenheter i Stockholm?? Så fort jag ändrade bostadsort till Karlstad kom en massa Karlstad-reklam osv osv.. Det kanske inte låter så farligt?? Nej, innan har jag mest irriterat mej på det (att allt man gör registreras och att man säkerligen ligger i någon databas någonstans där folk anser att man "passar in" och sprider reklam som riktar sej mot mej fast de inte vill erkänna det). Men nyss blev jag fan sur. Tydligen klassas jag nu även som en självmordsbenägen, spirituell New Age-förespråkare.. typ..


Kommentarer
Postat av: ello
2010-09-30 @ 19:33:39 URL: http://retrofil.blogspot.com

haha va fan visst är det så! jag har ALLTID reklam om naturlig bröstförstoring... har reklamen tillgång till mina bilder eller? haha man blir ju irriterad. usch

Postat av: sus
2010-10-01 @ 15:35:11

Lite otäckt faktiskt... eller inte SÅ lite när man tänker efter!!!

Kramis ♥ moster Sus

Postat av: sus
2010-10-01 @ 15:47:32

Kollade reklamen på min profil!

¤ fri från grått hår på 2 min...

¤ Sloggi i alla storlekar....

¤ Super 8 till DVD...



Känner mig plötsligt mycket gammal!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!