Dagen i korthet..

Idag har jag och Sandra varit på stan. Vi fikade och gick i affärer. Blev inte mycket handlat för min del, bara en jacka..
När jag kommer hem säger Linus att han vill till stan imorgon.. Jaa, kanske det..
Vi funderade på att gå till Nöjes och kolla på Sabaton ikväll, men vi sket i det och stannade hemma för att dricka vin och kolla på Grey's Anatomy..

Dagens bästa: Jag kommer in i köket. Där tittar min nördiga pojkvän storögt på mej och säger lugnt "Jag ritar en kiselatom.."

Dagens dummaste: En kvinna som delar ut flyers kommer fram till Kanja på stan. "Vill du komma på rymdfestival ikväll här på torget klockan åtta??" "Jaaa.. kanske det.." (säger Kanja som aldrig kan säga nej till folk som hoppar på henne på stan..) "Ja, vi har redan satt upp en sol som du kanske sett??" Kanja kollar bort mot den stora gula ballongen och fattar "JAHAA!! Är det DET det är!?" Kvinnan kollar på mej som att jag är dum i huvudet.. "Eeeeh.. ja, det är DET det är.." och går (springer) iväg. Don't mess with 'em geeks..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!