Ser fram emot kvällen/helgen

Fredrik och Linus har åkt till Bergvik för att handla lite inför helgen. Och jag sitter hemma och ska väl börja med insändsningsuppgiften snart.. ugh..
Men jag måste göra det, jag måste bli klar med den - för ikväll kommer ju ett helt lass (fulla bilar tycker vi om!!) med folk från Småland.. och då har jag inte så mycket tid till pluggande förrän på söndag kväll!!
Vi ska dricka lite ikväll också.. Förfest inför morgondagen eller något. Damn, jag har längtat som fan efter denna helgen!! Det kommer bli skitbra!!
Dagens gäster:
Frida & Erica

Bim & Josef

Och Dan, min käre bror..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!