Saknig.

.. det går inte en dag utan att jag tänker på och saknar Löfta.. bästa stället ever.
Det som var dåligt var att jag inte tog tillvara på undervisningen alls.. jag ångrar inte att jag gick där - jag behövde komma bort ett tag.. men jag kunde ansträngt mej mer i skolan.. istället för att bara försöka få ordning på mitt liv.

Folkhögskolan i Markaryd saknar jag inte. Det var ett riktigt dåligt ställe och jag borde valt Grimslöv istället..
Men jag ångrar inte folket jag träffade där. Jag fick några (inte så många, men några) riktigt bra vänner.
Och nu när jag sitter ensam på dagarna i en stad jag inte känner till.. då blir jag lite saknig. Till och med efter dagarna i Markaryd (som till största delen var piss).
Flashback: Joel und ich på slottet i Helsingör.

Flashback: Vicky, Line och jag i Alingsås.

.. inte för att jag hatar skolan som jag gjorde i Markaryd nu.. jag är bara så ensam..

Kommentarer
Postat av: moa
2010-10-20 @ 11:47:03 URL: http://moathemoses.blogg.se/

Svar; HAHA, fan vad awesome! Jag spelade också Schools Out, men. Jag bröt mig inte in hos rektorn, hehe! Alice Cooper är verkligen gud!



När såg du honom? :D Och du, du var grymt söt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!