Ozzy till SRF

Sov lite extra länge idag. Sjuukt skönt.
När jag vaknade gick jag in på SRFs hemsida för att se vem som skulle headlina nästa år (de skulle släppa det i samband med biljettförsäljningen). Ozzy FFS!!
Jag som hatar tält och camping och griserier vill faktiskt på allvar åka till SRF igen. Jag hade svinroligt trots dåligt väder. Det blir vad man gör det till.
Men om jag ska dit väntar jag lite till med att skaffa biljetter.. Men Ozzy räcker faktiskt inte för att jag ska punga ut massor av pengar dock.. så jag vill se några fler band som ska dit och så hinner jag spara lite pengar under tiden.

Jag har inte fått något svar från min lärare än om vad han tyckte om arbetet jag lämnade in igår.. och jag vill inte börja plugga än.. så jag ska äta nudlar och kolla på senaste avsnittet av Grey's Anatomy nu. Ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!