Om gårdagen.

Igår gick jag och Linus in till stan. Vi fick säkert stanna 5 gånger på vägen in och sätta oss på närmaste bänk för jag var så svag i benen. Men vi kom in i alla fall!!
Vi köpte lite öl till kvällen och så köpte vi varsin termosmugg (som jag velat ha jättelänge!!).
På vägen hem fick vi stanna och vila en massa gånger med.. och väl hemma gick jag och la mej och sov en bra stund.

Jag lyckades få Linus att laga maten nästan helt själv med. Jag bara sa vad han skulle göra och hjälpte till lite ibland!! Sedan tog vi bussen till Sandra och Jonas för öl och Monopol. Det blev väldigt lugnt för min del dock. Jag var ju så trött!!

Idag blir det en massa pluggerier. Deadline för inlämningsuppgift ett i marknadsföring idag - och jag har inte ens börjat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!