Okej, nu snurrar allt väldigt snabbt här!!

Nästan varje gång jag går in på Facebook nu får jag en liten chock verkar det som. Hux flux har någon bytt profilbild till en med dem där de antingen håller ett barn (eller ska få) eller gifter sej (eller förlovar sej). Och jag har som vanligt ingen aning!! Det är läskigt som fan - att detta händer folk jag känner utan att jag vet!!
Och ja, jag är fruktansvärt avundsjuk bitvis. Men min dag kommer den med.
Hursom: Grattis som fan till alla som vet vad ni vill med livet. Njut av det!!

Nu ska jag packa klart - jag och Linus drar till Vänersborg om en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!