Off to bed.

Jag är helt slut efter helgen. Fy fan vad roligt jag har haft!! (Trots att det var perioder som var sjukt dåliga!!)
Idag har jag lämnat av Pedersen vid tågstationen, vinkat hejdå till övriga vänner då de körde, pluggat, pluggat, pluggat (och det var jäkligt motigt ända tills jag var klar) och gjort min närvaro för veckan.
När jag var klar med pluggeriet tog jag en öl. Och Linus och jag kollade några avsnitt av Grey's Anatomy.. och jag tog två öl till. Det var gott.

Jag får berätta om helgen någon annan dag (vi får väl se om det blir imorgon eller senare i veckan). Jag är bara så trött nu. Och det ska bli skönt att få sova i sin egen säng - även om det var grymt mysigt att spoona med Bim också.

// XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!