Manliga män-kväll??

Ringde brorsan för en stund sedan och tänkte snacka lite skit.. han är väl aldrig upptagen liksom?? Jo, det var han!! Det var en massa ljud i bakgrunden och han hade svårt att höra mej.
"Vad gör du??"
"JAG ÄR PÅ MANLIGA MÄN-KVÄLL!!"
Ehumm.. tydligen befinner han sej hos min kusin Johan (som lånar sin storebrors lägenhet nu när han och flickvännen är ute och reser) och de har en så manlig kväll man kan ha - ett gäng "män" (pojkar) med varsitt flak öl, snickarbyxor och verktyg (enligt Johan i alla fall).
Jag frågade vad som krävdes för att jag skulle bli bjuden. Johan sa att jag behövde raka av mej håret och skaffa ett par snickarbyxor. Inget snack om könsbyte. Det tyckte jag var fair.

Roligt att brorsan är på Manliga män-kväll när han precis blev taggad på Facebook där han lallade runt och posade med två väldigt tjejjiga tjejer. Manlig?? Hmm..??

Ni får inte en bild på när Dan fjollar sej med dedär tjejerna, utan jag slänger in en bild på honom när han fjollar sej med Josef istället. Sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!